Krótka charakterystyka systemu
- System jest dedykowany do współpracy w relacji B2B (business to business),
- Zalety:
– Możliwość intuicyjnej obsługi,
– Unikatowa i intuicyjna dokumentacja techniczna obiektów,
– Rejestracja i ewidencja zgłoszeń,
– Tworzenie raportów i analiz
Panel startowy
Umożliwia dostęp do podstawowych funkcji systemu czyli:
Zarządzania wykonawcami (firmami serwisowymi), zarządzania zleceniami, dodawania i koordynowania zleceń oraz komunikatów
Panel wykonawcy – firmy serwisowe
Zawiera: wykaz wszystkich firm serwisowych przypisanych do systemu, do których przydzielamy zlecenie. Ponadto, panel umożliwia dodawanie nowych firm oraz związane z tym modyfikacje.
Panel obiekt
Umożliwia zarządzanie administrowanymi obiektami,
Dodawanie nowych obiektów – ich lokalizacji oraz uwag
Panel zlecenia
Umożliwia zarządzanie zleceniami na wszelkie możliwe sposoby, m.in.. weryfikację i zmianę ich statusu,
weryfikację ich rodzaju,
obsługę zleceń i przydzielanie ich do właściwych wykonawców
filtrowanie zleceń wg daty, branży, obiektu itp.
dodawanie i generowanie plików,
Panel analizy
Umożliwia analizę danych w zależności od potrzeb. Każda analiza tworzona jest indywidualnie, zgodnie ze specyfikacją podaną przez klienta
Komunikaty
Wiadomość typu push, do wszystkich lub wybranych użytkowników systemu z opcją potwierdzenia odczytu
Wykaz urządzeń na obiekcie
Kreuje możliwość stworzenia zestawienia urządzeń zamontowanych na obiekcie – łącznie z datą ich montażu oraz wszystkimi informacjami na ich temat.
Zawiera historię w/w urządzeń.
Ergo umożliwia pełny wgląd w wyposażenie
Baza wiedzy
Stwarza możliwość umieszczania wszelkiego rodzaju dokumentów (plików) np. instrukcji, informacji, wytycznych itp..
A także…
Sugestie – uwagi użytkowników dot. systemu
Ustawienia, uprawnienia i użytkownicy (Służą do przyznawania uprawnień użytkownikom oraz ich modyfikacje (wg potrzeb podmiotu uprawnionego)